JAG HATAR RUBRIKER!

tjena! :)
ehehehe...känns så fånigt så fort man ska göra ett blogg inlägg så ska man skriva tja,hej eller nått liknande.
å om jag inte gör det känns det så tomt så jag gör det endå :(


aja, jag kom hem från anna för en timme sedan, så vi kollade på ensam hemma 2...eller om de var 1.
de vet jag inte ;)
med massa popcorn.
och imorgon ska jag & scola kolla på ALVIN & GÄNGET 3. <3<3<3<3 längtar!!
älskar ju alvin och gänget.
efter det så åker vi hem till mig och så sover scola över.
yesyes, sen ska jag och scola förmodligen fira nyår tilsammans, fyfan vad nice :)
ska sova hos hon nästa vecka oxå ! :)
detta lovet kommer bli awesome!
idag har jag även sovit middag med massa musik.
inte likt mig :)
hihi. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0